Вече сте дали старт на вашия dropshipping бизнес и вероятно се питате какво можете да направите, за да стане той популярен и да привлечете повече клиенти. Ще ви дам няколко маркетинг идеи как да промотирате своя дропшипинг магазин в интернет пространството.

Dropshipping Магазин - 5 Маркетинг канала за полуляризиране
Dropshipping Магазин – 5 Маркетинг канала за полуляризиране

Разглеждате обяви за работа, но ви се иска да заработите и нещо докато сте вкъщи?

Четете, ще ви хареса!

Повечето дропшипинг продукти са такива, че насърчават импулсивното купуване. Вместо да чакате хората да открият вашия онлайн магазин, просто вземете мерки информацията за вашите продукти лесно и бързо да достига до тях. И така, да разгледаме няколко често използвани тактики за популяризиране на онлайн магазини.

1. Инфлуенсъри за вашия Dropshipping Маркетинг

Как да използваме Инфлуенсърите за популяризиране на дропшипинг магазина си.
Dropshipping Магазин – Инфлуенсър Маркетинг

Как може да помогне този тип маркетинг?

Инфлуенсъра не разглежда обяви за работа. Неговата работа е самия той/тя. Това е, когато някой, който е считан за „експерт“ в дадена област, има висока репутация и ви помага да пуснете на пазара вашия продукт.

Инфлуенсърите се радват на солидно следване в социалните платформи. Те имат голямо влияние в своите онлайн общности. Тези хора играят ролята на журналисти, писатели, съвтници и често са свързани с други популярни личности.

Celebrity Мaркетинг за вашия dropshipping магазин

Инфлуенсърите се считат за популярни в определени сфери и се ползват като източници на информация. Те са лидери на общественото мнение и имат власт над нещата, които купуват техните последователи. Важното тук е да намерите подходящия за вашите продукти инфлуенсър, а не толкова вашата марка. Очевидно изглежда, че мнението на човек, когото уважаваме и на когото имаме доверие ни влияе по-силно от един рекламен банер.


Хубавото на този тип маркетинг е, че може да е евтин. Единственото, за което може да похарчите пари, е за да стимулирате инфлуенсъра. Това може да е безплатен продукт, отстъпка или пари в брой. Освен това може да му предоставите мостри, които да раздаде на хората.


Недостатък може да бъде непредсказуемостта на инфлуенсъра. Може да се окаже трудно да предвидите неговите действия. Той може да има някакви затруднения и спад, и това да се отрази на потенциалните ви клиенти.

2. Имейл маркетинг – задължително при dropshipping

Dropshipping Магазин - Имейл Меркетинг
Dropshipping Магазин – Имейл Меркетинг

Най-общо казано, електронният маркетинг е използването на имейл за популяризиране на продукти или услуги. Той може да помогне за изграждане на добри взаимоотношения с потенциални клиенти, но внимавайте, защото един непоискан имейл може да има и обратен ефект.

В сравнение с други видове маркетинг имейлите са евтин начин за реклама на вашия дропшипинг магазин и продуктите, които предлагате. Освен това той ви дава възможност да се обръщате към конкретни лица и да им предлагате специални оферти и промоции.

В ерата на социалните медии е изкушаващо да се отписва имейл маркетинга, но той все още има своето място. Това, че публикувате нещо в социалните медии, не означава, че всички, които искате да видят вашето съобщение, ще го направят. В същото време имейлът ще стои в във входящата поща, докато не бъде прочетен или изтрит.

Може да потърсите специалист по имейл маркетинг, който извършва тази работа от вкъщи и така да спестите част от бюджета, ОК?

Един добре обмислен имейл маркетинг може значително да увеличи доходите ви. Ето няколко насоки за, за да извлечете максимума от маркетинговите си кампании по имейл.

  • a. Използвайте имейлите, за да изградите връзка с клиентите. Не изпращайте единствено раклами за пазаруване. Споделяйте с тях своя опит, давайте им мнения и съвети, които могат да са полезни за тях.
  • b. Уважавайте хората, с които общувате. Те са ви се доверили. Имате шанс да ги направите заклети фенове на вашата марка, така че накарайте ги да се чувстват специални.
  • c. Изпращайте имейли в един и същи ден. Така абонатите ви ще знаят кога и какво да очакват от вас.
  • d. Изпращането на имейл в редовен ден или дни може да помогне на абонатите ви да знаят какво да очакват от вас и кога.
  • e. Оптимизирайте електронната си поща за мобилно използване, тъй като статистиката показва, че приблизително половината имейли се отварят на мобилни устройства.

3. Маркетинг в Социалните Медии: dropshipping магазин

Dropshipping - Маркетинг в Социалните Медии
Dropshipping – Маркетинг в Социалните Медии

Маркетингът в социалните медии е идеален начин за популяризиране на вашия бизнес. Безплатно е, лесно е и дори забавно. За да не си губите времето по-добре ще е предварително да си съставите ефективен план на вашата стратегия и едва след това да се заловите за работа.

a. Проверете дали снимката на профила ви е подходяща. Въпреки, че бихте искали да покажете марката, която предлагате, една ваша снимка ще е по-привлекателна за хората. Нека тя да изразява това, което искате да им кажете.

В профила ви задължително трябва да има информация за вашето име, името на фирмата, адреса на вашия дропшипинг магазин и малко информация за бизнеса ви.


c. Интегрирайте инструментите за социални медии на вашия уебсайт или блог. Трябва да имате връзки към профилите си на всяка страница на магазина си, за да могат посетителите ви да ви следват. Трябват ви и бутони за споделяне, за да могат да споделят съдържанието ви със своите последователи.


d. Увеличете влиянието си върху вашата аудитория – публикувайте всеки ден, покажете, че сте забавни и спечелете вниманието им. Тук проблемът идва от това, че всяка платформа има различни изисквания към съдържанието на публикацията. Някои имат ограничения в броя на знаците (Twitter), други дават предимство на снимките (Pinterest или Instagram).

Споделете публикацията си във вашите мрежи в момента на публикуването. Планирайте репост на съдържанието през следващите няколко дни.
И накрая, не забравяйте да планирате съдържание за своите последователи от другата страна на света, особено в Twitter, така че те са по-склонни да го видят.

Проследявайте какво работи и променете при нужда.

4. Оптимизация за търсачки – SEO Маркетинг

Dropshipping SEO - оптимизирайте магазина си - Google - Bing
Dropshipping SEO – оптимизирайте магазина си – Google – Bing

SEO Маркетингът включва различни техники, които помагат на търсачки като Google, Bing и т.н. да намерят и класират вашия уебсайт. Тоест, това са нещата, които можете да направите, за да сте сигурни, че уебсайтът ви се появява в резултатите от търсачките, когато някой търси информация, свързана с вашия бизнес. Ето как можете да стане това:

а. Оптимизация за търсачки (SEO):

Това е безплатен начин да помогнете на търсачките да разберат за какво става дума на вашият уебсайт, за да го предложат като резултат при търсене. Задължителна стъпка във вашата dropshipping маркетинг стратегия.

За целта вие можете да използвате различни техники, например подходящи ключови думи, оптимизирани заглавия, предоставяне на подходящо съдържание, добавяне на различни източници на информация. Това, както и много други фактори вземат предвид търсачките, когато обхождат, категоризират и класират сайтовете.

Класирането не идва само от съдържанието, което е на вашия сайт. Google оценява и други фактори при показването на сайтовете. Вашата социална медийна активност, изявите ви на други сайтове, както и това, да сте посочен като източник в друг сайт значително повишава оценката на търсачките.

Имайте предвид, че опитите да надхитрите системата може да навредят на вашето класиране. Това беше честа практика в продължение на много години и Google работят усилено, за да я спрат.

b. Платен маркетинг за търсене (PPC):

Това означава платена реклама. Плащате всеки път, когато някой кликне върху вашата оферта. При това търсачките показват рекламата на вашия магазин във или заедно с резултатите от търсенето.

Предимството на РРС е, че можете да включите уебсайта си на видно място на първите страници на търсачките. Ще имате посетители, но вашата цел са преди всичко продажбите. За това обмислите добре рекламата, преди да я пуснете. Тъй като е платен, може да използвате РРС маркетинга за продукти, които продавате, а не за безплатни оферти.

5. Dropshipping и YouTube маркетинг

Използвайте YouTube в своя Dropshipping Маркетинг
Dropshipping Маркетинг – Използвайте YouTube

Видео маркетингът е отличен начин за популяризиране на вашия dropshipping бизнес. Можете да представите себе си, бизнеса си, да направите демонстрации и уроци като отговор на въпроси на вашите клиенти.

Подобно на блоговете, YouTube предлага различни начини да печелите пари чрез вашия канал.

Преди време можехте да печелите от реклама чрез Партньорската програма на YouTube дори като начинаещ. Днес YouTube има повишени изисквания към собствениците на канали.

Използвайте YouTube за да се сближите със своите клиенти и да завоювате довeрието им. Предоставяйте им редовно качествено съдържание и след това прилагайте различни техники за популяризиране на видеоклиповете си.

Със сигурност съм допуснал някои грешки – помагайте в коментарите.


0 Коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *